ennlru

Forum

bZWnEKrZDNmWyhOxekm
Michelle
11.01.2013 04:13:27
Hoi ben geen klant van je maar de oproer op de zedjeik is letterlijk belachelijk .. Blijkbaar een beautysalon op en top .. Met klanten zowel in binnenland/ buitenland / velen die op de zedjeik staan!!! Vraag me af of het te maken heeft met de zogenaamde gaydijk !!! denk dat het meer met hun bekrompenheid is.. Als je hun website bekijkt zie je de werkwijze van de NV Zeedijk:- transparantie in het handelen - eerlijkheid en rechtvaardigheid bij het maken van keuzes - redelijkheid bij het trekken van conclusies - aandacht en empathie voor de betrokkenen huurders en bedrijvenDan staat er veeel blablablablabla!!!!! en blijkbaar wat er staat is totaal niet wie ze werkelijk zijn !!!! Hier een onbekende die je hart onder de riem steekt Hoop dat je toch een pand krijgt aan de zedjeik.. anders hoofd in de lucht en lekker een pand nemen in de buurt van zedjeik waar Zeedijk NV geen machtspositie heeft .. HEEEL VEEElL SUCCES groet Maurice
Lucerito
10.09.2013 02:07:11
Sinds twee (2) weken, begin juni 2010, willen de vepezpalin op de Zeedijk ter hoogte van de Stormsteeg niet meer naar beneden.Als gehandicapte kan ik dus weer niet gebracht worden om de zangers in Rodizio te begeleiden met mijn accordeon.Dit ondanks dat ik een hoop geld heb moeten betalen voor de ontheffing en de borg voor het pasje.Weet iemand van de Zeedijkers waar we dit kunnen melden ??Alvast bedankt,Ton accordeon, sinds 1994 actief op de Zeedijk
TuuRitoo
10.09.2013 09:27:10
Ja ik vind het ook geweldig. Je ziet heel dujlideik hoe elk kind zich heeft ontwikkeld en wat hij of zij uit zijn of haar jeugd meenam naar de ouderdom, of hoe zich dat omzette in een volwassen houding met toch nog zichtbaar de roots van het verleden. Niet zo goed uitgedrukt maar het is nog vroeg.
Alex
10.09.2013 13:03:56
Prachtige foto die eerste. Hoe heb je die aghcertrond zo mooi wit gekregen? Beetje omgekeerde vignetering (wit) soms? Echt knap. Ik wist trouwens niet dat Oostende ook een "walk of fame " had. Tof.
Alexandr
11.09.2013 20:16:39
Lieve Bob dat ik zo vanuit Zweden dit behirct moet lezen , mijn maatje van meer dan 30 jaar, wat zal het stil zijn zonder je!De herinneringen en de leuke dingen die we samen hebben gedaan en meegemaakt, zal ik nooit vergeten.Rust zacht , je zal altijd een plaatsje in mijn hart houden.Liefs Joke en Angus
Cemre
11.09.2013 21:17:28
Het overlijden van Bob Nasse is voor ons als Nicolaasgemeenschap een groot vielers.Hij zou als vrijwilliger deze maand met groot enthousiasme in de Basiliek aan de slag gaan. Het heeft niet zo mogen zijn. Wij herinneren ons in stilte deze markante, fijne, vriendelijke en goede vriend.Bob rust in vrede.Administratie en medewerkers Basiliek H.Nicolaas
Khimina
12.09.2013 04:07:45
dit :ha ba e7a fait plaisir! c est moivatnt pour continuer, car c est la grande aventure d e9crire un blog on ne sait jamais si c est trop ou pas assez si c est e0 propos ou pas! je me pose plein de question mais l envie de partager prend le dessus! alors on continue ! http://narjet.com [url=http://iouitatckw.com]iouitatckw[/url] [link=http://mzvtxy.com]mzvtxy[/link]
Eunjeong
12.09.2013 11:49:34
you people may not beielve at all but i can and will tell you that between heaven and earth are things beyond the reach of ordinary man and women.you people do not know what knowledge is and you would not gain any knowledge if its not by some devine revelation.is this the book of the devil maybe but it sure as hell is not for ordinary folks like you people to read, you could not handle it any one of you, before you open the book of the devil you better make sure your in a right pad with GOD Jehova.
Chie
12.09.2013 13:54:53
Eni
15.09.2013 19:17:32
Stuffing Envelopes Jobs and Work at Home Stuffing Envelopes Information. How to make money stuffing elnevopes at home. Stuffing elnevopes from home can be a real home job.

Konuya Yeni Mesaj